Kup sprzęt do zabudowy Amica i zyskaj do 700 zł

Amica wystartowała z nową promocją sprzedaży, w której wszyscy klienci mogą otrzymać 300, 500, a nawet 700 zł na kartę przedpłaconą.

Kup sprzęt do zabudowy Amica i zyskaj do 700 zł

W ramach kampanii „Każdy zyskuje 300, 500, 700 zł od Amica” dodatkowe środki finansowe na kartę prepaid może otrzymać każdy – wystarczy, że kupi co najmniej dwa sprzęty Amica do zabudowy. Promocja trwa do 31 stycznia 2018 r. lub do wyczerpania puli nagród, która wynosi aż 2 100 000 zł. Za nabycie piekarnika z linii INTEGRA lub Amica IN. oraz płyty grzejnej otrzymamy zwrot na kartę przedpłaconą w wysokości 300 zł. Jeśli dołożymy do nich również okap, suma ta zwiększy się do 500 zł. 700 zł na dalsze zakupy otrzymają osoby, które zdecydują się na nabycie dodatkowo lodówki lub zmywarki.

Kup sprzęt do zabudowy Amica i zyskaj do 700 zł

– Nasi konsumenci cenią sobie jakość i użyteczne rozwiązania, a podejmując decyzję o zakupie sprzętu AGD chcą mieć poczucie dobrze wydanych pieniędzy. Ideą przyświecającą Amice jest ułatwianie życia i odpowiadanie na realne potrzeby klientów. Rozumiemy to zarówno jeżeli chodzi o funkcjonalność naszych urządzeń, jak i przygotowanie najkorzystniejszej oferty zakupowej – mówi Wioleta Wróbel, Dyrektor ds. Marketingu Globalnego w Amica.

Wraz z początkiem października rozpoczęła się intensywna kampania telewizyjna. Do 25 listopada we wszystkich głównych stacjach (TVN, Polsat, TVP 1, TVP 2) oraz w stacjach tematycznych ukazywać się będą 15 sekundowe spoty reklamowe. O akcji dowiedzą się też wszyscy ci, którzy 5 i 8 października usiądą przed telewizorami, by obejrzeć mecze Reprezentacji Polski w piłce nożnej z Armenią i Czarnogórą podczas Eliminacji Mistrzostw Świata (Rosja 2018). Przy każdym z nich ukaże się 5 sekundowy spot.

Kup sprzęt do zabudowy Amica i zyskaj do 700 zł

28 października rozpocznie się również kampania radiowa w dwóch największych stacjach ogólnopolskich; RMF FM oraz Radio Zet, a także w 82 stacjach regionalnych i lokalnych.

Kampanii będą towarzyszyć działania wizerunkowe i prosprzedażowe w Internecie na głównych portalach informacyjnych (np. onet.pl i gazeta.pl) oraz w portalach wnętrzarskich, rozrywkowych i lokalnych. Kampania otrzyma także wsparcie PR w postaci współpracy z popularnymi blogerami. Sprzęty objęte promocją będą dostępne w wybranych dużych sieciach handlowych.

Znajdź najniższe ceny na piekarniki do zabudowy Amica

Znajdź najniższe ceny na płyty grzejne do zabudowy Amica

Znajdź najniższe ceny na lodówki do zabudowy Amica